torsdag 26 juli 2012

Tema fredag- sommaraktiviteter

Nu är tema fredags ledighet slut och nu är vi på g igen!
Jag var nere i Skåne förra veckan och aktiverade mig.
Det ser fantastiskt skoj ut att vindsurfa, men undrar just hur länge eller om jag överhuvudtaget skull kunna stå upp på brädan.
Utanför Skanör , Falsterbro var det full fart på vindsurfarna i söndags.
Aktiviteter i semestertider kan vara alltifrån att ligga på rygg i ett par veckor till ja vad då?
Det är nu ni får gnugga era "knölar" och visa oss er tolkning av temat!

Lägg in ert bidrag i mr linky och glöm inte bort att länka ert bidrag hit till sidan.




14 kommentarer:

Lasseivomma sa...

Varför provade du inte, det är faktiskt jättekul, du hade nog fixat det med lite träning.

Anni sa...

Ser fram emot många härliga sol o hav-foton nu!

Pysselfarmor sa...

Även om det ser härligt ut så skulle ingen få upp mig på en sådan!

Mona sa...

Det ser så härligt ut, men jag har ingen svårighet av avstå.

Rantamor sa...

Ja man kanske skulle behöva mycket träning och då utan publik.

Hoppas du haft en finfin sommar, med njutning av din familj och allt annat som sommaren tillför.
Nu ska jag också lägga upp lite sommaraktiviteter...

Tjingelingen.

Christina Ahl sa...

Hej, ja det är verkligen pyttigt i verkligheten på Skansenscenen. Ha en fortsatt fin sommar!

Bildgatan sa...

Håller med om att det ser helt underbart ut. På Seskarö finns en vattenskidskola, har tänkt åka dig och kolla in aktiviteterna men det har inte blivit ännu. Cyklar kanske förbi under morgondagen och ser om det pågår något där just nu.

Leovi sa...

Beautiful scenery with beautiful colors.

Monica o Jacob sa...

Härligt synd att jag har så dålig balans, vore kul att prova.
Ha en skön helg;-)

Stare Ström sa...

Ser jättehärligt ut men jag skulle säkert inte reda ut det!

Annelie Esséus sa...

Ååååh, jag skulle vilja testa det där, det ser så härligt ut.
Men jag är nog lite för gammal och stel.............. tror jag!

Nett sa...

Häftigt det där, såg även detta jag och fotograferade det vid Falsterbo / Skanör :)

Della sa...

Jag fattar liksom inte hur de kan hålla balansen.

Anonym sa...

Det är kul att titta på surfarna. En del lyckas bra och andra kommer inte igång alls.