onsdag 23 juni 2010

ordlös onsdag- flikig


fler flikar hittar du hos Susanne.

19 kommentarer:

Resa med Herbert sa...

Hej!

Är det en flikig pelargonia?

Mycket vacker bild.

Må gott, önskar Irene

Anonym sa...

Absolut flikig :)
Fin bild.
Ha en fin onsdag.
/Helena

Maria G sa...

Vilka fina pelargoner, för det är väl sådana?
Snygg och jättefin bild!
Ha en bra dag!

Eva-Lena sa...

Flikigt med vackra färger, jättefint!

Ha en skön onsdag!
//E-L

Susanne sa...

Vilken fin blomma!

Pialotta sa...

Härlig färg på din flikiga blomma:)
Snygg bild dessutom:)

Cecilia Artista sa...

En riktigt flikig pelargon men annorlunda härlig färg!

Misswhatsit sa...

En vacker pelargon med många flikar och en härlig färg!
Ha det gott!

Anonym sa...

Riktiga finingar!

Kvasthilda sa...

Det var en läcker blomma. Vilken härlig färg :-)

LissenTo sa...

Åh vilken vacker blomma och bild.
Ha det gott. Kram Lissen

Gbgmamman sa...

Bra bild till temat. Ha det så bra!

ormbunke sa...

En så härlig färg på din flikiga pelargonia.Anita

anemonen sa...

Vackert klart röd flikig pelargonia ser det ut som. Den varianten skulle jag vilja ha.

Johanna S sa...

Underbar färg - den som är högsta mode just nu ;o) - jättefin bild!
Ha en fin kväll !

anemonen sa...

Ja tack det vill jag gärna. Du har min mailadress på bloggen. Sänd din mail så mailar jag min adress. Trevlig helg

Anni sa...

Vilken läcker pelargon! Ovanlig och ovanligt snygg!

Gunsside sa...

Flikig ;) - og vakker farge !

Jeanette sa...

En jättefin bild!