söndag 20 juni 2010

Fototriss-sommarnatt



Sommarnatt är temat idag på fototrissen.
Att vara uppe på natten är väl inte direkt min grej men förra helgen var jag uppe en sväng och fick fram kameran innan jag kröp tillbaka ner i den goa värmen igen.
I fredags hade jag i mitt tema gryning så då var den tredje bilden av de jag tog under min vakna natt .
Så nu är två bilder från förra veckan, och den översta från sista april men de är från sommarstugan i Närke utöver sjön Tisaren.
Fler sommarnatts bilder hittar du hos fototriss.

15 kommentarer:

Mia sa...

Ett fyrverkeri fick du med i din triss - festligt :)

Lennie sa...

Vackra bilder, särskilt fyrverkeribilden! :)

Ingalill sa...

Härliga bilder, gillar den med fyrverkeri :)

Ma.links sa...

Finfina bilder! Gillar verkligen fyrverkeriet. Tycker det är jättesvårt att ta en bra bild på´t men du har verkligen lyckats!

Wickans värld sa...

Fyrverkeri i sommarnatten, det var inte illa!! Mysigt!

Anonym sa...

Sommarnätter är magiska, slapp man myggen skulle lyckan vara total.

Jah Hollis sa...

Sommarnätterna kan vara svårfångade om man inte är lite nattmänniska. Men du fick ju ihop en bra triss.

Misswhatsit sa...

Vackert och stilla med fina färger!
En fin triss.
ha en bra dag!

Anonym sa...

Stillsamt och stämningsfullt. ;-)

Tant Otto sa...

Roingivande och snygg triss efter en sprakande fyrverkeriinledning!!
Bra!!

Anne-Lie sa...

Mittenbilden blir min favorit!

Chesney sa...

You captured some great summer evenings...I can almost feel the heat! Awesome shots!

Bettan sa...

En härlig triss! Vattnet gör bildena så somriga

Trevlig kväll!

Anonym sa...

Åh så fint! Jag är verkligen ingen nattsuddare jag heller, men för att se en vy som den sista bilden skulle jag kunna tänka mig att stanna uppe mycket länge, alternativt gå upp extremt tidigt...

mimmi sa...

Oh .. vilka vackra bilder du har här .. så underbart att se på . man blir lugn när man ser på dessa bilder och bara njuter :)