onsdag 12 maj 2010

Torsdagsreflektionen vecka 19


Den här veckan känns som den bara drog förbi.
Vissa veckor består bara av fredagar och återigen fredagar, eller man kan välja vilken dag som helst.
När vi åkte från stugan i söndags så visste vi att varmvatten beredaren var helt ute, och att vi måste montera dit en ny.
I kväll så pågår monteringen och snart så dyker dottern och hennes sambo upp, kul att få umgås en hel helg.
Och under helgen kommer sönerna och deras respektive så här blir det högt i tak.
Eftersom jag flyttat "hemifrån" så blir inte min spontana kontakt med mina barn som om de bode i granngården.
Jag kommer att njuta av helgen tillsammans med mina barn..

6 kommentarer:

Wildhearts sa...

Visst är det härligt att riktigt få rå om sina stora barn ibland!

Min reflektion handlar om betydligt ytligare saker ;-)

http://enkameraettliv.blogspot.com/2010/05/torsdagsreflektionen-vecka-19.html

cat sa...

Jag reklekterar över vårens frånvaro hos mig.
Kanske inte helt ovanlig refkletion idag.

Anonym sa...

Önskar er en trevlig helg! :)

Helena sa...

Ja, tiden går verkligen fort! Här är min reflektion; http://aragornsfru.blogg.se/2010/may/torsdagsreflektion-135.html

Anonym sa...

Känns nästan som det inte finns mycket att reflektera över en slappardag som denna. Men nåt blev det.

http://mariannlostinline.wordpress.com/2010/05/13/torsdagsreflektion-thursday-thoughts-46/

Anonym sa...

Glömde ju att skriva vad jag tänkte när jag läste ditt inlägg. Visst är det roligt att träffa barnen med resp och få umgås. Man får njuta av de stunder som ges.