onsdag 12 maj 2010

oo-blått är flott

Fler oo bidrag finns här.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vackra. Jag har insett att jag borde skaffa fler par byxor. Fotografkrälande ger skitiga brallor. I mitt fall krälar jag nu framför jycken.

Johanna S sa...

Åh va fina - väldigt fint foto!
Ha en fin dag!
Johanna

Anonym sa...

Så fina, så försiktiga blommor! Vackert foto.

Pialotta sa...

Söta små Styvmorsvioler.. så vacker ljusblå färg:)

mimmi sa...

De var jätte fina och bra fotat :) de har en härlig färg och jag vill också fota sådana .men har inte några på bild än :)
kram :)

Lotta sa...

Hallå där dessa underbara skogsvioler har kommit här också .
Jag såg en massa igår när jag var på skogspromenad med hundarna men att fota macro är helt omöjligt med två i koppel.
Jättefin bild Snyggt jobbat Kramizzz// Lotta

anemonen sa...

Violer är flotta!

Misswhatsit sa...

Vackra vårlika violer! Ett fint foto.

Anonym sa...

Så fina violer! Mina syns inte än.

Charlotta sa...

Vackra blå violer att njuta av. Pärlhyacinterna kommer väl snart, om inte rådjuren har tagit dem... Det händer en del år hos mig. Men inte i år, nu lyser det blått och ser faktiskt mer ut än vad det i verkligheten är.

Petit Eyekiss sa...

Är inte den här lilla skönheten en Skogsviol?
Skör och blyg och blå.
Vacker bild
Elisabeth

Gbgmamman sa...

Åh, vilken fin bild!