torsdag 11 mars 2010

Torsdagsfoto- fyra

Fyra är dagens tema hos torsdagsfoto.

15 kommentarer:

Maria G sa...

Snyggt och bra val till temat!
Man har fyra saker närmare sig än man tror...
Ha en bra dag!

Marie sa...

Perfekt till dagens tema!!!!

anki sa...

fint fotat, fyra knivar,, :-)

ha en skön dag

Rantamor sa...

Snyggt fotat, du är duktig du. Tog ett tag onnan jag kom fram till att det var dina snygga knivar.
Vackert där dom står i rad.

Bjuder dig på godis....hos mig idag. =)

Ha en mysig torsdag.

Maria sa...

Snyggt fotat, själv hade jag inte en tanke på knivar:)
Jätte fin lösning
Ha en bra dag!

Camilla (Rantis) sa...

Snyggt foto på bra knivar!!!
Har en jag med, å de är min favvo kniv!

foto CHIP sa...

Finfint fotat och kul att lista ut vad det var :)

Pumita sa...

Är det bara jag som inte ser vad det är tänkte jag... men NU så! Snyggt fotat!

mimmi sa...

Jag fick titta flera gånger innan jag såg vad det var :) jätte bra fotat :)

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Bra tolkning av temat.
Ha en skön eftermiddag!
LottaM

Wildhearts sa...

Smart tänkt att man kan hitta sakerna hemma. Själv fick jag fota i en snödriva som vanligt :)

NinaVästerplana sa...

Trodde det var strängskruvarna på nåt instrument jag.....
Ha´t himla gôrgôtt
Nina

Charlotta sa...

Fyra läckra och iögonfallande prickar. Men vad är det? Bilden triggar fantasin med en gång.

Hedwig sa...

Knepigt och snyggt foto - ser av andras kommen tarer att det är knivar.

Erik "Semlan" sa...

Flera väljer objekt från köket. Dina knivskaft är lustiga med det orange i ändan. Gör dem svenska på något sätt, tycker jag.