torsdag 7 januari 2010

Torsdagsreflektionen vecka 1


Dags att reflektera över 2010 års första vecka, att det vräkt ner snö här är ju inget vi är direkt vana med.
Här är det riktigt kallt i tisdags när jag cyklade till jobbet var det 19 grader och det var alldeles för kallt att cykla i, så hem fick cykeln och jag åka bil.
Annars har den sista tiden bestått av att jag återupptaget ett gammalt intresse att sticka så just nu är det sockor som gäller.

Nu ser jag framemot att surfa runt och läsa era reflektioner.

5 kommentarer:

Chesney sa...

Your weekly reflection sounds somewhat like mine....cold! Better get to knitting faster so you have something warm to wear tomorrow! :)

cat sa...

Här kommer min lilla reflektion:)

Wildhearts sa...

Här kommer min reflektion över den gångna veckan.

http://enkameraettliv.blogspot.com/

Anonym sa...

Du lär ju få användning av dina sockar nu när vädret fortsätter så här. Det är fint med hemstickat!
Här är min reflektion:

http://mariannlostinline.wordpress.com/2010/01/07/torsdagsreflektion-thursday-thoughts-39/

elena cn sa...

Ja, fy vad kallt det är! Men 13 grader inomhus är ju olidligt!!
Jag är också sugen på att börja sticka igen och har hittat en beskrivning på ett par benvärmare. De skulle passa fint nu i kyla.