torsdag 17 december 2009

TEMA FREDAG - misstag eller missöde

Håll i er nu! för den här veckan vill jag se era misstag. Kanske totalt fel julklapp eller i bland gör vi bara knasiga saker.
I höstas var jag nere i Malmö och råkade ut för ett litet missöde.
I vårt fall upptäckte vi inte att stenkanten var mycket högre på andra sidan så där satt vi fast.
För att göra en lång historia kort så kom det två underbara däck killar som hissade upp bilen och sen var det bara att fortsätta.
Underbara vardagshjältar finns det.
Visa era misstag eller missöden och bjud på era tokigheter.


7 kommentarer:

Birgitta sa...

det där har hänt mig mer än en gång...

mimmi sa...

Att du hade sinnesvaro att komma på att fota detta .. det var helt otroligt och väldigt uppskatta . för nu fick man ju se det :)
kram

Camilla (Rantis) sa...

...men jösses vilket missöde, tur att du fick hjälp av händiga killar och att bilen klarade sig....

Chesney sa...

Now that is one HUGE OOPS! :) What a find!

Maria Berg sa...

Oj, så det kan gå. Tur ni fick hjälp. MB

Lasseivomma sa...

Men hur kör du?
Bra gjort däremot att fota och lägga ut på weben, det skulle inte jag ha gjort (se mitt inlägg)

Misswhatsit sa...

Det går fort när olyckan är framme. Tur att det finns hjälp att få när det behövs.