onsdag 12 augusti 2009

ordlös onsdag -stilla


15 kommentarer:

Anette sa...

Så vackert med månen som speglar sig i vattnet! Stilla ser det ut, fast nog kan man nästa höra en varg yla?! /Anette

Marie sa...

Vackert fånga stillhet.

annette sa...

Väldigt fin och vacker bild av stillhet, men jag säger som anette ovan att månens spegling får mej att känna lite vargvarning;)

Ha en bra dag!

annette

Veronica sa...

Wow så vackert!! Reflektionen i vattnet och så håller jag med Anette......Aooooooooo!!!!
=)
Hur stora har dina chilis blivit, kan du inte fota och lägga ut, vore kul att se =)

christina sa...

Snyggt, vilket ljus av månen. Helt fantastiskt!


/kram christina

Rimkogeren sa...

Fantastisk Flot Foto :-)

Ninni sa...

Underbar bild! En stilla kväll i augusti...
Må så gott!

Susanna sa...

Bilden fångar verkligen stillheten. Där vill jag sitta och njuta när jag ser solen gå ner. Härligt!

Chesney sa...

So pretty and calming! Beautiful!

Pockethexan sa...

Kul att du tyckte om min bild av de kvarglömda sakerna på stranden, skriv gärna igen hos mig om du har boktips, vill recensera en pocket du läst eller för att själv få tips!!

En verkligt stilla o vacker bild du har, en insjö om kvällen?

<;}

Rajson sa...

Måste vara från förra veckan när det var fullmåne!
Underbar spegling och så rogivande!

Pialotta sa...

Ojsan.. en så vacker färgreflektion du fick i ditt foto:-) Stilllhet råder så vackert:-)

soffie sa...

wow vilken vacker bild,så stilla vattnet är!
Fin blogg du har

Henry sa...

Silvermåne över bergen!

elena cn sa...

Åh, den där månen såg jag när jag var i Spanien. Jag försökte också fånga den på bild men inte fick jag den så där stor!! Vilket härligt lila glitter i vattnet!!